کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی Digital printing applications
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
کاربردهای حرفه ای چاپ را دراین وبلاگ بخوانید
مطالب پر بازدید
مطالب تصادفی
مراحل تولید لایت باکس و مزایای آن

مراحل تولید لایت باکس

تابلوهای لایت باکس را می توان در انواع و ابعاد مختلف تولید کرد. همچنین برای ساخت یک جعبه نور ، عکس چاپ شده را درون یک قاب آلومینیومی قرار داده و روی آن قرار می دهیم. تصویر مورد نظر روی پنل جعبه نور آلومینیومی بر روی پارچه ای با نور پس زمینه ، فلکس ، فلکس غیر بافته شده یا در نور پس زمینه لاک دار و همچنین منبع نوری که در پشت تصویر قرار گرفته و باعث روشن تر و واضح تر شدن تصویر می شود ، چاپ می شود. در انواع مختلف LED ، SMD با توجه به نوع نور ساطع شده در پنل تعبیه شده است.

قیمت جعبه لایت باکس

مجموعه طراحان سام با استفاده از دستگاه های به روز و بهره گیری از خلاقیت مهندسان خود توانسته است قیمت رقابتی و مناسبی را در محصولات لایت باکس ، ویدئو وال و تلویزیون شهری ارائه دهد و انواع سبدهای ارزان قیمت را ارائه دهد.

مزایای لایت باکس Lightbox Posters advantages

لایت باکس ارزان: با توجه به اینکه بسیاری از مواد اولیه مورد نیاز لایت باکس توسط مجموعه طراحان سام تولید می شود ، قیمت لایت باکس های این فروشگاه ارزان خواهد بود.

وزن سبک: از آنجا که سایر فلزات وزن سازه را بالا برده و حمل و نصب آنها مشکل بود ، جعبه های آلومینیومی چراغ جایگزین صفحات فلزی شده اند. به لطف آلومینیوم ، این مشکل حل شد. آلومینیوم فلزی سبک است و جایگزینی آن باعث شد تا وزن سافت باکس به شدت کاهش یابد.

قابلیت حمل: قابلیت حمل آسان و نصب در محل مزایای جعبه لایت است.

استحکام بالا: در مقایسه با چوب ، پلاستیک و سایر مصالح مورد استفاده در صنعت تابلو ، جعبه آلومینیومی قوی تر و با دوام تر است. خم شدن آسان نیست ، خراش های سطحی را در مقایسه با جعبه های سبک چوبی و پلاستیکی پنهان می کند. در صورت سقوط و بسیاری از مزایای دیگر که باعث دوام آلومینیوم فلزی شده است ، خراب نمی شود. صفحات قاب سبک آلومینیومی در برابر باران ، رطوبت ، گرما ، سرما و پوسیدگی مقاوم هستند. شاید یکی از دلایل اصلی محبوبیت این نوع تابلوها دوام آن باشد ، به همین دلیل است که می توان چندین سال از این نوع سازه استفاده کرد.

اگر به موضوع لایت باکس علاقمند هستید مقاله های زیر را حتما مطالعه کنید:

https://lightbox.hatenadiary.com/

https://lightbox178180756.wordpress.com/

https://5d99d8c0c6a82.site123.me/

تعداد بازدید از این مطلب: 611
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0




تعداد صفحات : 1