کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی توضیحات تابلو لایت باکس
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
کاربردهای حرفه ای چاپ را دراین وبلاگ بخوانید
مطالب پر بازدید
مطالب تصادفی
توضیحات تابلو لایت باکس

تابلو لایت باکس

ساخت لایت باکس ها جهت نمایش دادن تصاویر گوناگون به صورت نورانی به کارگیری میگردند , از یک فریم که قادر است فرآورده های متمایز داشته باشد , پارچه و یا این که متریال خاصی مثل بک لایت ها , که بتوانند نور و روشنایی را از خویش عبور دهند , و یک روشنایی LED و یا این که SMD داخل این فریم یا این که تابلو جهت آشکار کردن تصاویر گرافیکی نصب شده , ساخته میشوند .

همراه با ارتقاء سنگین وزن رفریمت فی مابین تجار و فروشندگان در کار های تبلیغاتی , ابزار و وسایل ما یحتاج جهت این تبلیغات هم توسعه یافته خیس میگردند . تابلو لایت باکس ها از جمله این شیوه های تبلیغاتی میباشند . تابلوهایی که موفقیت و اثرگذار بودنشان در ارتقا چشم شدن , ارتقا فروش و ارتقا جلب مشتری را اثبات کرده اند . با ما همراه باشید تا همه نکات ضروری درباره با لایت باکس ها را کاملا متوجه گردید .

خالق های لایت باکس , می‌توانند این تابلو ها را در اشکال سایز ها و متناسب با ذوق و حالت مکانی شرکت و یا این که دکان مشتری به صورت سفارشی بسازند . لایت باکس ها دارنده گونه های متفاوتی از دید مال تابلو , گونه چاپ , طریقه نصب , روشنایی مستعمل در تابلو و طریق تلاش دارا هستند .

ساخت لایت باکس تبلیغاتی

لایت باکس ها مجموعاَ به دو جور مطلوب فضای داخلی ( indoor ) و فضای فرنگی ( outdoor ) تقسیم میگردند :

لایت باکس فضای داخلی

این لایت باکس ها به زیبایی در فضای داخلی و فضای بسته میدرخشد و اسم مارک و تصویر مال شما‌را به نمایش می‌گذارد . نسبت به لایت باکس های منحصر فضای بیرونی و گشوده دارنده ضخامت و نازکی بیشتری می باشند و از گونه های و اقسام کالا ها برای ساخت فریمشان به کار گیری می نمایند .

لایت باکس فضای فرنگی

همانطور که از اسمشان معین است این تابلو ها را در فضای داخلی و بیشتر به جهت تبلیغات به کار گیری می نمایند , دارنده ضخامت بیشتری می‌باشند و از متریالی برای ایجاد و ساختشان استعمال می نمایند که در قبال تنش های محیطی , باد و باران و نور خورشید ایستادگی کرده و آسیبی به آنان وارد نشود .

گونه های تابلو لایت باکس

همانگونه که پیش خیس اشاره کردیم لایت باکس ها دارنده گونه های متمایز می باشند , اشکال لایت باکس از دید محصول فریم :

لایت باکس کریستالی

این تابلو ها به دلیل ضخامت فراوان کم و جور طراحیشان از دقیق ترین و زیباترین لایت باکس ها به اکانت میایند . تصویر را به راحتی می توان در‌این تابلو ها نصب کرد . از دو لایه پلکسی گلاس و یک فیلم بک لایت جهت نصب تصویر بر رشد دربین این دو لایه پلکسی ایجاد شده است .

لایت باکس آلومینیومی

فریم این لایت باکس ها از مال آلومینیوم است که به دلیل عدم چشم شدن هیچ منگنه و مورد ها مشابهی ظواهر زیبایی بدین تابلو های نور و روشنایی دار می‌بخشد . از این مدل لایت باکس بیشتر در مکان هایی نظیر پایانه های مترو به کارگیری می نمایند .

لایت باکس پارچه ای

بک لایت مورد استعمال درین مدل تابلو لایت باکس , پارچه ای یگانه است که با به کارگیری از تکنولوژی های توسعه یافته ای ایجاد شده و نورونور را از خویش عبور می‌دهد . پارچه به راحتی بر روی بدنه مثلا آلومینیومی نصب می شود و درصورت دلخواه مشتری بده بستان می شود . از لایت باکس های پارچه ای نیز در فضاهای داخلی و نیز فرنگی به کار گیری می شود .

لایت باکس مگنتی

از نام معلوم است که درین تابلو ها پلکسی با تصویر نصب شده بر روی آن به وسیله مگنت هایی که پشتش درنظرگرفته شده به تابلو و یا این که فریم پیوند می خورد .

لایت باکس فریم لس

تابلو لایت باکس فریم لس و یا این که سوای فریم , به نوعی است که دستکم فریم و فریم در آن مصرف شده شده‌است , انگیزه از ایجاد این دسته تابلو ها تماشا هرچه بیشتر و جامع تر تصویر فارغ از کناره های تابلو اطراف آن است . چاپ تصویر هم به صورت بک لایت است .

لایت باکس اسنپ فریم

درین تابلو ها پلکسی نگه دارای چاپ را حذف کرده و ضخامت تابلو را تا حد فریملیت کمتر کرده اند , طریقه بده بستان تصویر در‌این لایت باکس ها زیاد بی آلایش است و دارنده تداوم و ارتفاع قدمت بالایی میباشند .

اسکرول لایت باکس

این لایت باکس ها دارنده یک مزیت بزرگ نسبت به دیگر گونه های لایت باکس ها می باشند , و آن نمایش دادن تعداد متعددی تصویر در آن واحد است . دیگر لایت باکس ها میتوانند یک تصویر را نشان دهند , منتها اسکرول لایت باکس ها تصاویر را پشت سرهم به زیبایی نشان می دهند .

اشکال روش نصب لایت باکس

لایت باکس ها به آسانی و سهولت و نسبتاً در هر مکانی فریملیت و امکان نصب شدن دارا هستند , روش هایی که می توان با استعمال از آنان لایت باکس ها را نصب کرد به ترتیب پایین است :

  • دیواری
  • استند
  • آویز
  • چرخشی
  • LED

گونه های روش چاپ تصویر

بک لایت

استیکر

طلق

مزایای لایت باکس

لایت باکس ها دارنده مزایای فراوانی از جمله سهولت در نصب و بده بستان تصویر , جذابیت ظاهری , فریمل استعمال بودن نیز درطول روز و نیز در شب , وزن سبک , تداوم و ارتفاع قدمت دوچندان , مصرف برق کم , مقاوم در قبال ضربات , بضاعت جذب مشتری و در مجموع ارائه تبلیغاتی فوق العاده برای اشکال مارک ها می‌باشند .

کاربرد لایت باکس

از لایت باکس ها می توان در رستوران هاف هتل ها , موزه ها و مکان ها تفریحی , مغازه ها , سینما ها , پایانه های متر , نمایشگاه ها , راز در فروشگاه ها , عرصه ها و مکان های لبریز جمعیت بهره برد . به صورت کلی لایت باکس ها در کلیه عمل ها و حالت هایی که احتیاج به تبلیغات با صرفه و نمایش کالا و سرویس ها موجود است کاربرد دارا هستند .

کلام انتها

تابلو لایت باکس از جمله شایسته ترین روش های تبلیغات به اکانت می‌آیند که می‌توانند به تنهایی جایگزینی برای دیگر شیوه های تبلیغاتی باشند . شما می‌توانید لایت باکس متبوع خودتان را با هزینه ای مضاعف مطلوب و با کیفیتی تضمینی از خانه طراحان سام توصیه دهید .

خوب تر است با این سوال آغاز کنیم که لایت باکس چیست؟ لایت باکس ها همانگونه که از اسمشان پیداست تابلوهایی نورانی می‌باشند که مال بدنه شان میتوانند متریال گوناگون و گوناگونی باشد . درین تابلو ها از نورهای SMD و LED استعمال می شود که می توان از مزیت های فوق العاده شان به کم مصرف بودن و پخش یکنواخت نور به تصویر اشاره نمود .

لایت باکس ها از جمله روش های تبلیغات نوین و کاربردی می باشند که تاثیرگذاریشان بر ارتقا فروش و جلب مشتری به ثابت رسیده است . شیوه های تبلیغاتی فراوانی وجود دارا هستند اما شرکت های , مغازه ها و همه مراکزی که احتیاج به چشم شدن دارا‌هستند و مایلند روز آپدیت بر تعداد مخاطبین و مشتریانشان افزوده شود بایستی به تبلیغاتی مختلف و مختص تفکر نمایند .

تبلیغاتی از فرآورده تابوهای لایت باکس که می‌توانند لحاظ تعداد متعددی از اشخاص را به خویش جلب کرده و آن‌ها‌را به سوی کمپانی و شرکت شما بکشانند .

تعداد بازدید از این مطلب: 893
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0




می توانید دیدگاه خود را بنویسید



تعداد صفحات : 1